Door de verschillende soorten e-mails, chatberichten telefoontjes en tickets die er binnenkomen is het van belang dat je een echte duizendpoot bent, makkelijk kunt schakelen en van aanpakken weet. In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en voer je de werkzaamheden uit die uit deze klantcontacten voortkomen. Het bijhouden van Social media is een taak die je graag op je neemt. Tevens zorg je ervoor dat eventuele klachten op een juiste manier worden afgehandeld.

Functie-eisen

  • Ervaring met het verwerken van e-mails en chatberichten is een must.
  • Ervaring met Zendesk is een pré
  • Snel kunnen schakelen is geen probleem voor jou.
  • Je hebt een flexibele instelling.
  • 24 uur per week beschikbaar
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.
  • Kennis van het internet en computers met een zeer goede typevaardigheid.

Wat bieden wij?

  • Niet onbelangrijk, een leuk salaris;
  • Gezellig en divers team van collega’s
  • Een plek waar initiatief tonen gewaardeerd wordt. Of je hier nu een week, of al jaren werkt;
  • Een relaxte werkomgeving met een ongekend goede sfeer;
  • Iedere dag gratis lunch
  • Reiskostenvergoeding
  • Onbeperkt snacks, frisdrank etc.
  • Een prettige en informele werksfeer.
  • Leuke teamuitjes.

Lijkt dit je wat? We vinden nieuwe collega’s leuk. Je frisse blik en ervaring zorgen voor nieuw enthousiasme en de drive om samen nog beter te worden!